NPF Crew

Intet NPF uden vores fantastiske crew!

Crew til NPF laver alt fra at tømme skraldespande til at stå i NPF Shoppen og sælge slik, og gå brand-vagt.

Vi er over 300 crew, der alle sammen kæmper for at få NPF til at hænge sammen. Gennem de opgaver vi skal løse, og det kæmpe logistiske arbejde vi skal have til at hænge sammen, bliver der skabt en rigtig god hold-ånd, og du vil få en fantastisk oplevelse samtidig med, at du kan være sikker på, at du kan mærke, at du har lavet noget. 🙂

Skulle du have flere spørgsmål, efter du har læst siden her igennem, så har vi samlet lidt af de spørgsmål vi oftest får under FAQ i bunden af siden. Finder du ikke svaret her, er du altid velkommen til, at sende os en mail til crew@npf.dk, så svarer vi selvfølgelig gerne på dine spørgsmål.

Har du besluttet dig for at blive en del af NPF, og er du klar på at hjælpe os med at afvikle Danmarks største LAN-event, så kan du ansøge allerede nu!

Fordelene

  • T-shirt

    Så længe du er på vagt, forventer vi, at du går rundt i en t-shirt fra NPF, og det sørger vi selvfølgelig for du får, og efter NPF er du velkommen til at beholde de t-shirts du har modtaget.

  • Forplejning

    Vi sørger selvfølgelig for at der er mad til dig, når du er på vagt. Du vil få tildelt en madbillet svarende til den der sælges til deltagerne i forsalg, indeholdene morgenmad lørdag, søndag og aftensmad lørdag. Derudover er der også rugbrød og pålæg samt frugt i crew-caféen.
    Der er også drikkelse i form af kildevand, som kan hentes enten i crew-området eller i crew-caféen.

  • Billet

    Når nu du bruger din tid på at hjælpe os, så skal du selvfølgelig ikke betale for din deltagelse, så derfor får du en billet til NPF, kvit og frit.

  • Forsikring

    Så længe du er på arbejde for NPF er du selvfølgelig forsikret, som var du på normalt arbejde igennem NPF’s arbejdsgiverforsikring. Det fratager dig dog ikke fra at have din egen fritidsulykkesforsikring.

Teams og opgaver

Alle vores crew er inddelt i teams med forskellige ansvarsområder, og hvert team ledes af en eller flere team-ledere, som sørger for koordinering og uddeling af opgaver iblandt teamets medlemmer.

Det vi forventer af dig som crew

At være crew til NPF er ikke en ferie, og vi forventer en del af vores crew:

  • Som udgangspunkt skal du være mindst 18 år for at kunne være crew til NPF.
  • Du skal arbejde for det!
    • På vores team, der på vagt under eventet, vil du enten få 2 vagter á 6 timer, eller 3 vagter á 4 timer, alt efter hvilket team du er tilknyttet.
    • Det forventes at du møder før alle deltagerne, og hjælper med at få de sidste detaljer på plads, ligesom det også forventes at du går efter alle deltagere er gået hjem, og hjælper med den grove oprydning inden nedtagningsteamet tager over.
      • Du skal møde senest fredag kl. 14
      • Du er færdig tidligst søndag kl. 16
      • Tidspunkterne kan variere alt efter hvilket team du er tilknyttet.
  • Siddeplads i crew-camp
    • Som udgangspunkt skal du sidde i vores crew-camp, og kan ikke forvente at du kan sidde sammen med dine kammerater, til gengæld kan du forvente at få en masse nye kammerater. 🙂
    • Nogle teams er undtaget for dette, f.eks. Opstilling, Nedtagning,  Service & Security og Shoppen.
  • Børneattest
    • Da vi har mange yngre deltagere. er det påkrævet, at vi indhenter børneattester på alle vores crew.
    • Børneattester blev i 2014 digitaliseret, og du skal derfor have et NemID for at kunne færdiggøre din ansøgning.

Vores teams

Web & Programmering Meget få pladser

Beskrivelse: Teamet står for en lang række specielle systemer der er enten helt eller delvist udviklet specifik til NPF’s behov. Eksempler på systemer er npf.dk og comp.npf.dk.

Forplejning: Der vil være mad så længe du er på vagt, også udover den normale crew-forplejning.

Siddeplads: Det er påkrævet at du sidder sammen med resten af Web & Programmerings-teamet i crew-campen.

Typiske opgaver: Udvikling og support af hjemmeside-funktioner, chat-system, turnerings-system m.m.

Ønskede kompetencer: .NET udvikler med erfaring i hjemmeside-programmering, PHP udvikler med erfaring i hjemmeside-programmering.

Vagt: Med dine yderst specielle kompetencer forventes det, at du har tilkaldevagt under hele eventet, og alt efter hvilket system det er, du er med til at udvikle og vedligeholde, så kan der være tider, hvor det forventes at du er ekstraordinært tilgængelig.

Der er et begrænset antal pladser på teamet og derfor optages kun få eller ingen nye på holdet hvert år.

Crew Resources Lukket

Beskrivelse: I Crew Resources servicerer vi vores crew i de andre teams. Vi hjælper bl.a. med vækning af crew der skal på vagt, samt hjælper de andre teams når de mangler en ekstra hånd. Det kan f.eks. være når Shoppen skal have fyldt op i køleskabene eller der skal fjernes større mængder pap og lignende. I Crew Resources står vi yderligere for udlevering af t-shirts m.m. til crew, ligesom det er hos os, at man får udleveret walkier og andet udstyr.

Forplejning: Der vil være mad så længe du er på vagt, også udover den normale crew-forplejning.

Siddeplads: Det er påkrævet at du sidder sammen med resten af Crew Resources-teamet i crew-campen.

Typiske opgaver: Vækning af crew, tjekke op på at crew er mødt til vagt, fjernelse af affald, udbringning af tape, strips og lignende.

Ønskede kompetencer: Du skal være service-minded og være klar på ad-hoc opgaver da opgaverne som regel ikke kendes på forhånd.

Vagt: Du vil få 2 vagter á 6 timer under NPF. Derudover har alle på teamet vagt ved start/slut af eventet, fredag 14.00 – 20.00 og søndag kl. 14.00 – 16.00.

Antal crew-pladser åbne: MEGET FÅ TILBAGE

Speciel stilling der ønskes besat: Vi i søger en “Madmor”. Denne opgave strækker sig helt fra onsdag før eventet til og med tirsdag efter eventet. Opgaven består af at sørge for at hente/opstille mad til alle crew ved de forskellige måltider samt at pakke det væk igen og sørge for at der er ryddet op. Det må meget gerne være personer der kan lide at forkæle os lidt. Hvis du er interesseret i denne stilling så skriv det som en kommentar i din ansøgning.
Stillingen vil blive delt ud over flere crew så der er flere om opgaven.

El Lukket

Beskrivelse: Teamet sørger for at de mere end 2.000 ampere kraftstrøm er klar til at køre fuld blus i 47 timer.

Teamet forbereder sig op til NPF på at klargøre og planlægge trækning af kilometer-vis af strømkabler og bedst mulig udnyttelse af strøm-tavler, og til selve eventet står vi for trækning af kabler under opstillingen, samt løsning af akutte el-problemer under eventet. Efter eventet er det også vores ansvar at pille kablerne ned igen med hjælp fra nedtagningsholdet.

Forplejning: Der vil være mad så længe du er på vagt, også udover den normale crew-forplejning.

Typiske opgaver: Planlægning af strøm, trækning af kabler og fejlfinding af strøm-problemer.

Siddeplads: Det er påkrævet at du sidder sammen med resten af El-teamet i crew-campen.

Ønskede kompetencer: Du skal enten være uddannet elektriker, eller have indgående kendskab til strøm. Beskriv gerne dit kendskab til strøm i din ansøgning.

Vagt: Du vil skulle dele bemandingen med resten af El-teamet. Derudover har alle på teamet vagt ved start/slut af eventet, fredag 14.00 – 20.00 og søndag kl. 14.00 – 16.00. Endeligt vil dele af El-teamet også skulle deltage under opstillingen og andre under nedtagningen. Hvem der skal hvad aftales med team-lederne af El-teamet.

Expo Support Lukket

Beskrivelse: Expo Support hjælper udstillerne til NPF med en række serviceopgaver, og sørger for at de får en god oplevelse af NPF.

Forplejning: Der vil være mad så længe du er på vagt, også udover den normale crew-forplejning.

Typiske opgaver: Ad-hoc hjælp til udstillere som f.eks. at hente kaffe, hjælpe med konkurrencer eller lign.

Siddeplads: Det er påkrævet at du sidder sammen med resten af Expo Support-teamet i crew-campen.

Ønskede kompetencer: Service-orienteret og vilje til at gøre lidt ekstra for at udstillerne får en super oplevelse til NPF.

Vagt: Du vil skulle dele bemandingen med resten af Expo Support-teamet. Hvem der har vagt hvornår aftales med team-lederne af Expo Support-teamet.

Der er et stærkt begrænset antal pladser på teamet og derfor optages kun få eller ingen nye på holdet hvert år.

Game crew Lukket

Beskrivelse: Game Crew er teamet der sørger for afvikling af turneringer under NPF. Typisk assisterer man i afviklingen af én turnering, og er på vagt så længe denne turnering afvikles.

Forplejning: Der vil være mad så længe du er på vagt, også udover den normale crew-forplejning.

Siddeplads: Det er påkrævet at du sidder sammen med resten af Game Crew-teamet i crew-campen.

Typiske opgaver: Afvikling af turneringer, hjælp til at joine servere, hjælp med indrapportering af resultater, sætte folk i gang m.m.

Ønskede kompetencer: Du skal have indgående kendskab til det spil du afvikler turnering i. Skriv gerne i din ansøgning hvilke spil du kan hjælpe med at afvikle turneringer i.

Vagt: Du vil være på vagt så længe de(n) turnering(er) du er involveret i afvikles. Det forventes at du møder fredag kl. 14 til orientering og træning.

Helpdesk Lukket

Beskrivelse: Helpdesk hjælper alle med problemer, både IT-relaterede og mere almindelige problemer. Helpdesk er NPFs service-funktion overfor deltagerne, og deres største opgave er, at hjælpe de deltagere der måtte have problemer.

De typiske problemer vi oplever er IT-relaterede, og det er derfor en kæmpe fordel, hvis du har gode IT-mæssige kundskaber / uddannelse, og samtidig skal du være i stand til at udtrykke dig klart og simpelt, så alle forstår hvad du mener, og så skal du have god tålmodighed.

Forplejning: Der vil være mad så længe du er på vagt, også udover den normale crew-forplejning.

Typiske opgaver: Hjælpe deltagere med netværksproblemer og andre IT-problemer, svare på spørgsmål fra deltagerne og generelt sørge for alle deltagere har et godt arrangement.

Siddeplads: Det er påkrævet at du sidder sammen med resten af Helpdesk-teamet i crew-campen.

Ønskede kompetencer: Du skal være service-minded og kunne hjælpe med PC-problemer af forskellig karakter.

Vagt: Du vil få 2 vagter á 6 timer under NPF. Derudover har alle på teamet vagt ved start/slut af eventet, fredag 15.00 – 20.00 og søndag kl. 14.00 – 16.00.

Af forsikringsmæssige årsager, er det ikke tilladt at Helpdesk-crew roder med hardware i deltagernes computere.

Nedtagning Lukket

Beskrivelse: Sammen med en række crew fra de enkelte teams, er det Nedtagnings-teamets opgave at få taget alle borde/stole ned, få samlet alle kabler sammen og få dem rullet op og generelt pakket alt ned der er blevet stillet op.

Forplejning: Der vil være mad så længe du er på vagt, også udover den normale crew-forplejning, og selvfølgelig under hele perioden hvor vi tager ned.

Siddeplads: Du kan frit vælge om du ønsker selv at vælge plads under pladsreservationen eller om du ønsker plads i crew-campen.

Typiske opgaver: Sovesalene skal ryddes, borde og stole køres væk, scene nedtages, lyd og lys nedtages, netværk og kabler pakkes sammen og meget andet. Kort fortalt hallerne skal ryddes for ALT!

Ønskede kompetencer: Du skal have fri mandag – tirsdag fra arbejde/skole. God fysik, kan holde til at arbejde i lang tid, da det tager godt 48 timer at pakke sammen.

Vagt: Vagten starter søndag kl. 14.00 og slutter tirsdag kl. 16.00.

Netværk Lukket

Beskrivelse: Teamets ypperste opgave er at sørge for at netværket og internettet kører i de 47 timer eventet står på.

Teamet bruger måneder op til NPF på at klargøre og planlægge konfiguration af de mere end 250 switche og indtil flere kilometer netværkskabel der skal hænge sammen, for at NPF kan afvikles.

Forplejning: Der vil være mad så længe du er på vagt, også udover den normale crew-forplejning.

Siddeplads: Det er påkrævet at du sidder sammen med resten af Netværks-teamet i crew-campen.

Typiske opgaver: Konfiguration af switches, trækning af kabler og fejlfinding af netværksproblemer.

Ønskede kompetencer: Du skal have indgående kendskab til netværk, og herunder VLAN, routing, DHCP m.m. Beskriv gerne dit kendskab til netværk i din ansøgning. Det er en fordel hvis du har erfaringer med Cisco IOS, da det er vores primære platform.

Vagt: Du vil skulle dele bemandingen med resten af netværks-teamet. Derudover har alle på teamet vagt ved start/slut af eventet, fredag 14.00 – 20.00 og søndag kl. 14.00 – 16.00. Endeligt vil dele af Netværks-teamet også skulle deltage under opstillingen og andre under nedtagningen. Hvem der skal hvad aftales med team-lederne af Netværks-teamet.

Der er et stærkt begrænset antal pladser på teamet og derfor optages kun få eller ingen nye på holdet hvert år.

Opstilling Lukket

Beskrivelse: Sammen med en række crew fra de enkelte teams, er det Opstillings-teamets opgave at få stillet alle borde/stole op, få trykket kabler og få lavet alle de andre ting klar der skal til for at NPF kan finde sted.

Forplejning: Der vil være mad så længe du er på vagt, også udover den normale crew-forplejning, og selvfølgelig under hele perioden hvor vi stiller op.

Siddeplads: Du kan frit vælge om du ønsker selv at vælge plads under pladsreservationen eller om du ønsker plads i crew-campen.

Typiske opgaver: Opstilling af borde, trækning af kabler, opmærkning af sove-område og opstilling af scene.

Ønskede kompetencer: Du skal have fri onsdag – fredag fra arbejde/skole. God fysik, kan holde til at arbejde i lang tid da det tager godt 56 timer at stille op, og selvom der selvfølgelig er en masse pauser, så er det hårdt arbejde.

Vagt: Vagten starter onsdag kl. 8.00 og slutter fredag kl. 20.00.

PR & Marketing Lukket

Beskrivelse: Sammen med resten af teamet er det dit ansvar at sørge for at dække eventet og alle de mange ting der sker ved eventet. Det kan gælde både scene-events, happenings ved udstillere eller ad-hoc opgaver af lignende karakter. PR & Marketing er delt op 3 forskellige områder, og med en fælles ledelse.

Vi skal bruge folk til flg. områder:

Fotograf
Til at billeddokumentere NPF har vi brug for fotografer. Fotografer der med sans for det gode billede, kan fange de gode situationer og fange stemningen til NPF gennem sit kamera. Opgaverne varierer fra billeddokumentation af scene events, expo-område til at fange de gode billeder når eventet bygges op dørene åbnes, når folk hygger sig og gamer, og til de tager hjem igen, og når vores hårdt arbejdende crew pakker hele eventet ned igen.
Vi forventer at du er tilstede under hele eventet, og har mod på at tage en masse gode billeder, og også hjælpe med at udvælge og færdigbehandle de bedste af dem, så alle vores deltagere og interesserede også kan få glæde af dit arbejde. Kamera og udstyr vil være noget du selv skal medbringe, da det ikke er noget NPF ligger inde med.

Kameramand /Redigeringstekniker
Under eventet skal vi have lavet en masse indslag, videoer, interviews, storskærmsproduktion m.m.
Til det formål har vi brug for kamerafolk og redigeringsteknikere til at hjælpe med netop det. Det bliver en hektisk weekend med en masse fede opgaver, korte deadlines og kreative udfordringer.
Nogle opgaver vil være defineret på forhånd, og andre opgaver opstår ad hoc. Fælles for de fleste er, at man vil have mulighed for selv, at være med til at forme de indslag og videoer man skal lave.
Vi forventer at du er tilstede lidt før og under hele eventet, og at du kan samarbejde med andre ligesindede om at løse de opgaver, der foreligger.

Skribent/journalist
Til NPF har vi brug for hjælp til at skrive artikler, facebookposts og andre PR-mæssige opgaver. I samarbejde med vores SoMe-teamleder, skal du være med til at fortælle deltagerne og alle interesserede om hvad der sker til eventet.
Du skal være velformuleret, velskrivende og gerne have relevant erfaring fra lignende opgaver.
Vi forventer at du er tilstede lidt før og under hele eventet, og hvor de fleste af opgaverne ligger. Det er også muligt, at tage del i vores kommunkation udadtil både før og efter eventet.

Produktionsleder
På vores PR / Marketing hold er der rigtig mange opgaver, der skal løses. Til at hjælpe med at koordinere alle opgaverne, folkene og evt. udstyr har vi brug for en person, der er struktureret, kan have mange bolde i luften og stadig bevare overblikket. Du skal i samarbejde med teamlederne sørge for at vi får løst alle opgaver på bdst mulige måde. Hvis du har erfaring fra lignende opgaver og evt. forståelse for de kreative processer og workflows, vil det være en fordel.
Vi forventer at du er med til at udarbejde et overblik over opgaverne inden eventet sammen med relevante teamledere, og at du er tilstede under eventet, hvor du skal være en af grundstenene i PR & Marketing-teamet.

Fælles for alle områderne er:

Forplejning: Der vil være mad så længe du er på vagt, også udover den normale crew-forplejning.

Siddeplads: Det er påkrævet at du sidder sammen med resten af PR & Marketing-teamet i crew-campen.

Vagt: Fordeling af happenings og vagt-plan aftales med team-lederne for PR & Marketing-teamet.

Server Lukket

Beskrivelse: Server-teamet assisterer både Netværks-teamet og Game Crew med deres opgaver, og driver en række af de ting, der er nødvendige for at de andre teams kan arbejde.

Teamet bruger måneder op til NPF på at klargøre og planlægge driften af de mere end 60 fysiske og 400 virtuelle servere, der skal til at afvikle NPF.

Forplejning: Der vil være mad så længe du er på vagt, også udover den normale crew-forplejning.

Siddeplads: Det er påkrævet at du sidder sammen med resten af Server-teamet i crew-campen.

Typiske opgaver: Opsætning af fysiske servere og game-servere til turneringer.

Ønskede kompetencer: Du skal have indgående kendskab til konfiguration og drift af Virtuelle miljøer. Det forventes ligeledes at du mestre installation, opsætning og fejlsøgning af spil som CS:S, CS:GO, Minecraft, Trackmania. Uddyb gerne dine kvalifikationer grundigt i ansøgningen.

Vagt: Du vil skulle dele bemandingen med resten af Server-teamet. Derudover har alle på teamet vagt ved start/slut af eventet, fredag 14.00 – 20.00 og søndag kl. 14.00 – 16.00. Endeligt vil dele af Server-teamet også skulle deltage under opstillingen og andre under nedtagningen. Hvem der skal hvad aftales med team-lederne af Server-teamet.

Service & Security Lukket

Beskrivelse: Med så mange personer samlet på samme sted, så er der også behov for lidt regler, retningslinier og ikke mindst en masse service. For at hjælpe alle med at overholde reglerne, og for at sikre at servicen er i højsædet, har vi Service & Security-teamet der løbende runderer både indenfor og udenfor, og altid står klar til at hjælpe deltagerne.

Forplejning: Der vil være mad så længe du er på vagt, også udover den normale crew-forplejning.

Siddeplads: Du kan frit vælge om du ønsker selv at vælge plads under pladsreservationen eller om du ønsker plads i crew-campen.

Typiske opgaver: Tjek af armbånd, besvarelse af spørgsmål, stå dør-vagt- og rundering.

Ønskede kompetencer: Du er rolig og fattet, og forstår at service er det vigtigste i Service & Security.

Vagt: Du vil få 2 vagter á 4 timer under NPF. Derudover har alle på teamet vagt ved start/slut af eventet, fredag 14.00 – 20.00 og søndag kl. 14.00 – 16.00.

Service & Security: Billetkontrol Lukket

Beskrivelse: Som et særligt team under Service & Security er Billetkontrol-teamet trænet i håndtering af billetscannere. Teamets opgave er at kontrollere billetter når folk ankommer til NPF fredag, men også lørdag hvor der kommer gæster.

Ud over at scanne billetter vil du også indgå i resten af Service & Security teamet.

Forplejning: Der vil være mad så længe du er på vagt, også udover den normale crew-forplejning.

Siddeplads: Du kan frit vælge om du ønsker selv at vælge plads under pladsreservationen eller om du ønsker plads i crew-campen.

Typiske opgaver: Scanne billetter når folk ankommer og tage imod gæster såvel som deltagere.

Ønskede kompetencer: Det er en fordel at du har været med til NPF før, da der er mange forskellige typer af billetter. Træning i billetscannere foregår fredag kl. 14:00.

Du skal være rolig, og kunne arbejde hurtigt selvom der står en stor kø foran dig. Du er den første person som deltagerne ser, så det er vigtigt at du er høflig, smilende og imødekommende.

Vagt: Du vil få 2 vagter á 4 timer under NPF. Derudover har alle på teamet vagt ved start/slut af eventet, fredag 14.00 – 20.00 og søndag kl. 14.00 – 16.00.

Shoppen Lukket

Beskrivelse: I NPF Shoppen sælger vi drikkevarer og snacks døgnet rundt udover dette bemander vi også crew-caféen.

I løbet af weekenden har vi brug for crew til betjening af kasseapparater, opfyldning og lager-arbejde. NPF Shoppen benytter et særligt kasse-system, dankort-automater m.m., og der vil derfor være lidt oplæring, når du møder fredag.

Kan du lide at have travlt, og vil du være en del af et super godt team, hvor der også er plads til at have det sjovt, så er NPF Shoppen noget for dig.

Forplejning: Der vil være mad så længe du er på vagt, også udover den normale crew-forplejning.

Siddeplads: Du kan frit vælge om du ønsker selv at vælge plads under pladsreservationen eller om du ønsker plads i crew-campen.

Typiske opgaver: Salg og opfyldning i NPF Shoppen samt opfyldning i crew-området og crew-caféen.

Ønskede kompetencer: Du må gerne være vant til at have travlt og føle dig hjemme med håndteringen af penge og salg. Hvis du gerne vil hjælpe os, men har det bedre med at arbejde med opfyldning og lager så skriv det i kommentar feltet og vi vil gøre hvad vi kan for at opfylde det.

Vagt: Du vil få 3 vagter á 4 timer under NPF. Derudover har alle på teamet vagt ved start/slut af eventet, fredag 14.00 – 20.00 og søndag kl. 14.00 – 16.00.

FAQ

Hvad får jeg for at hjælpe?

T-shirts, forplejning, billet og meget mere. Se ovenfor.

Hvad skal jeg lave?

Vi søger crew til mange forskellige ting, og alt efter dine kompetencer og ønsker vil du blive knyttet et af vores mange teams. Læs mere om de forskellige teams hér på siden.

Hvor meget skal jeg lave?

Alt efter hvilket team du bliver tilknyttet kan varigheden af dine vagter variere, men typisk skal du have 2 vagter á 6 timer eller 3 vagter á 4 timer, samt fællesvagt fredag og søndag.

Hvad hvis jeg ikke kan alligevel?

Skulle du blive forhindret, f.eks. pga. sygdom, er det vigtigt at du melder afbud så snart som muligt. Du kan melde afbud ved at sende en mail til crew@npf.dk, eller direkte til din team-leder.

Er der særlige sovepladser for crew?

Ja. For at sikre at vores crew kan få en god nattesøvn har vi et særligt område kun forbeholdt crew. Her er der som regel lidt mere ro end i de store sove-områder.

Kan jeg medbringe en campingvogn?

Ja, meget gerne. Vi har et særligt område crew campingvogne. Ansøgning om medbringelse af campingvogn åbner på et senere tidspunkt.

Kan mine kammerater også komme til at sove i crew-området?

Nej. Crew-soveområdet er forbeholdt crew, og kun crew.

Kan jeg få vagter samtidigt med min kammerat?

Du må meget gerne ønske vagter sammen med dine kammerater, men da vi har et kæmpe puslespil der skal gå op, kan vi desværre ikke garantere at du og dine kammerater kommer til at arbejde på samme tidspunkter. Før vi ved hvilket team du og dine kammerater kommer på og hvilke opgaver I skal udføre kan vi desværre ikke sige noget om hvorhvidt det bliver muligt eller ej, så når I ansøger må I gå ud fra at I ikke kommer til at arbejde samtidigt.

Får jeg mad og drikke imens jeg er på vagt?

Ja, selvfølgelig. Læs mere om vores forplejning længere oppe.

Kan jeg deltage i turneringer hvis jeg er crew?

Som udgangspunkt, nej. Med et event så stort som NPF, og så tidskrævende som turneringerne er, så bliver det praktisk ikke muligt for crew at deltage i turneringer samtidig med at man også skal passe sine vagter og samtidig have lidt søvn.

Må jeg sidde med mine kammerater?

Der er stor forskel på hvad crew laver, og om vi har behov for at du sidder i crew-camp, men som udgangspunkt kan kun crew der har vagt i shoppen samt opstilling og nedtagnings-crew selv vælge pladser. Alle andre forventes at sidde i crew-camp sammen med resten af sit team.

Må mine kammerater komme op og sidde med mig i crew-camp?

Nej. Der er desværre et begrænset antal pladser i crew-camp, og vi skal bruge alle pladser selv, så der er desværre ikke plads til at du kan tage dine kammerater med, men du får til gengæld mulighed for at få en masse nye venner.

Hvorfor skal jeg udfylde en børneattest?

  • Da vi har mange yngre deltagere ved NPF kræver vi at alle crew udfylder en børneattest.
  • I 2014 blev indhentelse og udfyldelse af børneattester digitaliseret, og det er derfor nødvendigt at du har et NemID for at kunne udfylde en børneattest.